Specialist(k)a zákaznické podpory
Vyvážená strava je podle nás základním stavebním kamenem dlouhého a spokojeného života. V Komfi si klademe za cíl pomáhat našim klientům žít právě takový život co nejdéle v domácím prostředí. Proto stavíme na českém trhu zcela novou službu v oblasti racionální i léčebné výživy.
Jako specialist(k)a zákaznické podpory budete prvním kontaktem pro naše klienty dotazující se na detaily naší služby. Pokud si zakládáte na spokojenosti zákazníka, nebojíte se zvednout telefon s neznámým číslem a rychle se učíte nové věcí, pravděpodobně jste právě ta / ten, koho hledáme.
Co je v tom pro tebe
Co je v tom pro Vás
- Finanční ohodnocení 180 Kč / hod
- Flexibilní pracovní dobu
- Profesionální tým, který zajistí odbornou podporu
- Pravidelné teambuildingy, firemní akce, pravidelná setkání s kmenovým týmem
- Příležitost se podílet na rozvíjení perspektivního oboru v oblasti zdravé a léčebné výživy
Tvoje odpovědnost
Vaše odpovědnost
- Komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu, online chatu nebo e-mailu
- Přijímat a zpracovávat objednávky
- Poskytovat potenciálním zákazníkům informace o našich službách
- Udržovat zákaznickou databázi
Co potřebujeme
- Výborné komunikační schopnosti
- Vřelý ústní a písemný projev
- Spolehlivost a asertivitu
- Slušnost, trpělivost a vstřícnost
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám email a pošlete v něm, proč byste u nás chtěl/a pracovat a jakou máte zkušenost.
Pro doplňující informace jsem k dispozici na telefonu a ráda zodpovím, co vás napadá.
Budu se těšit!